廢UP

知之者, 冇位坐(。

真係唔想再約私影(。
人人都係咁對我, 所以其實到頭來都係我有問題
一係只可以咁講, 每個人都係咁仆街….只係被害對象係邊一方(((喂

點解講一句就要我搵攝同諗地方
點解個個都係咁
點解要搞到我似只係我好想影咁(。

約咗出但冇交流, 想影咩到時諗
道不同不相為謀, 點解要為出而出呢
即係我勁鐘意套作品而唔肯定拍擋係咪都鐘意感覺好差囉
就算係影都唔會影到我鐘意嘅野

人係私自, 我都覺得自己好假, 表面好似冇野但真係好介意
一半係唔想傷和氣, 另一邊又諗如果係自己做到都想幫下手
但次次都係咁真係他媽的討厭囉(。

同呀媽講又會叫我唔好理佢地唔好影
同朋友講又怕煩到人, 真係好辛苦好想直接消失咩都唔理
點解你地就可以咩都唔理但我要自己搞晒。

次次都係我開口問, 而且大家一開口就係叫我做
我都會嬲會唔開心會唔想做

如果有朋友睇到唔洗cozy我
係好嬲但嬲完又要出係自己冇用
想交比人做結果比人一野扔返轉頭, 真係覺得自己好L柒!!!!
柒到係度諗點解自己會咁柒妄想人地會做

每次都中同一樣嘅招, 生存咗咁耐真係覺得自己好L冇用(。

  1. Leave a comment

Leave a Reply

