20150504 黑^q^

覺得自己冇問題果D人先係最恐怖同仆街
好憎自我感覺意識良好嘅人
HI緊你都唔知….話你蠢好定KY呢
高境界到直接講都要怪返人錯^q^
我唔會話自己岩晒…但基本尊重都冇呢^q^
真係放心我其實係想話冇下次啊^q^ 去都唔撚同你去啊^q^
如何又要串人而唔講得咁傷感情好難, 唔通係上天比我嘅功課(((中二mode
fine你搵到個同你一樣差唔多格嘅人一齊我都會祝福你
因為果個人仲煩過你^q^
其實唔打返後記有一半原因係因為SAD位佔大多數, 又要唔講真相之下打我真係做唔出

就好似做咩唔分d比我地做啊……我以為你完咗會死啊?
如果你認真咁講我接受, 但開玩笑咁就真係想hi到你上天花板!!!!!!!!
DIU你_ _ !!! 我有話比架, 但你尼個仆街果樣唔做尼樣又話唔得
好心啦唔好扮晒野, 慳返你D口水同假意啦
然後係定期打d字, 再DIU多次先….做做下冇咗回事!!!!
大佬!!!! 倒返轉係我唔敢比野你做囉!!!!!!!!!!!!!!
講真經過2014年我更加睇清楚你份人係點^q^
當我覺得可以做為朋友嘅時候, 都係做點頭之交好喇!!!!

仲有去邊都要交代, 真係冇必要交代囉….
尼個POINT講幾十次都係咁撚好笑
你係我邊個啊!??!?!!^q^ 去邊同邊個去洗唔洗同全世界講!!!
真係兩個都咁好笑^q^

  1. Leave a comment

Leave a Reply

