廢UP(((口語

真係覺得同自己價值觀差太遠嘅人一齊真係好辛苦
明明就係樣樣都唔夾
尼D咪表面風光 結果有好多野都唔想講
同幾個親友都傾都覺得有問題
點解係人地嘅問題 講到好似我係錯咁
點解我同邊個一齊都要關你事
即係朋友唔係咁 尼幾日先明白咩叫朋友
我覺得自己唔係一個好好嘅朋友
冇野可以幫到人 但又要求人地去幫我
有人願意做我朋友 我真係唔明點解我可以咁衰
成日為咗同一個問題去喊去煩為咩

只係普通一句野 兩個都覺得冇問題
咁即係我有問題啦 以後唔講野係咪最好
或者大家都係咁自私所以先會搞成咁

  1. Leave a comment

Leave a Reply

