非日常

開會日
以下粗口發言有!慎入ゝДΘv

雖然放上來私噗的意義不大

開會根本就係批鬥大會囉
個個都要比人diu!!即係呢…唔搵人diu下唔安落果種呀
我認果個星期又真係HEA咗少少
但洗唔洗係咁問我做咗D咩呀仆_
第一次覺得老闆娘好人囉…!!!佢保咗我條命囉!!!
唔係比人DIU得仲甘..好無理取鬧
你心情唔好唔好搵人發洩囉
明明冇講過又以為人地知,你傻架!!
我地唔係你地心入面條死虫囉
根本就好多人都知你地對我們好差!!!!!!
有次個導師叫我…你一定去camp返d車$!!!
心諗車$都係幾蚊…但你連幾蚊都咁慎重叫我camp返就你深深了解到佢地對人有幾衰啦
最好笑係叫我唔好咁急check 電話d野!!!
第2日老闆娘問我囉XDDDDDD<KAI架?!
仲打電話嚟..我估佢係吹佢買囉XDDDDDDDDDDDDDDDD
又話唔急-.-“信你地少少都死人呀!!!!

  1. Leave a comment

Leave a Reply

