怒 [口語Mode+惡口有]

我真係好忍唔住囉!
如果咁都係我錯咁我真係冇野講=.=”

內容:
搵工同試工相關


由6月尾開始講起,第一次見工真係柒到喊!
講野冇POINT唔在講,你間野囧到喊!真係比都唔做!
妖!又係你話請唔請都會係10號打返電話比我
我頂!你唔打都算…我都冇諗住做
(話做文員但要做埋助教囉!)
點知你就28打嚟..係8月28號呀!!!!!你自己話7月10號架(唔好再遲D!!!)
你有要人用就打比我囉!我彩你都傻啦!
仲要勁打比另一個校長吹我打返電話覆你
你問我我都唔知自己之前比個Offer係咩囉
妖!我最憎打電話!(喂但你仲口震過我囉XD!)
(媽媽竟然話我個答案得好得體XD!!)

前幾日又係咁!
我被稱為港童尼一個好名(你唔講我都唔知自己原來好港童)
話咗5日試工
你ok請我!我冇話我要做你尼間野囉!淨係諗自己你冇野嘛!
成日迫我坐埋個電話隔離(重點錯XD)
個變態主任又成日鬧人
(聽講話之前D文員勁比佢鬧@0@)
但佢都係話咗我一次!仲要係講我印野印斜咗
頂!其實都唔關我事…我對齊咗張紙
入紙果個又唔係…無啦啦入我數比佢話
如果比你咁話我就喊…我就真係痴咗喇!
我返工同去幼稚園幫手真係兩個性格XDDDDDD
比你咁讚我我覺得好囧囉!
伏好彩你冇話我成日黑起個面XDD)
咪玩啦…你地鐘意我就要繼續做我先唔要呀
又刻薄(喂!唔係我講架…我都唔係D要求高嘅人)
雖然我聽電話已經冇咁緊張!咁都要多謝你地嘅
喂!又話叫我幫埋最後一日
過咗個幾鐘就話你唔洗做喇….人工計到尋日
嘩!好賤囉!
明明星期三走….今日都未打嚟話比返我
係咁問我點解唔做…
我真係心諗我都冇話要做=.=”係你地自己誤會我囉
搞到好似我錯晒=.=”唔通我話我搵到第份工咩…
仲唔比你地圍插死咩!

不過都算係咁啦
Send咗20內嘅e-mail+1封信!
都in過5次
我都算係個唔積極嘅人XD

  1. Leave a comment

Leave a Reply

