今天超倒楣

見工部分所以忍不住想用口語打XDDDDDDDDDD
(其實是因為書面很難發洩xd而且超kai要看的按Read more-.-“)

見工之後去了調景嶺
之後2時到了旺角!!!
頂!其實我一早便道會遲到!!!我根本不應該這麼準時
喂我說過如果那個人去!!!我任何活動都不會出席!!!
shit!又沒人有告訴我!!!!!!!!
只是幾星期沒有見面!!!就答不上對話><“
我強迫Kira過去旺角找我再一起回家XDDDDDDDD(dance)
太好笑XDD其實我有點忘記我們說過什麼ORZ”


已經一早起身!!!!仲要唔小心唔記得帶個地址!!!
好彩我記得少少!!而且有細佬幫我-3-“
頂!!!冇諗過要等車竟然就咁等咗我差唔多兩個字!!!oh no!!
我已經覺得會遲到…佢仲要冇車!!!
唉!!!上車先記得原來我八達通冇錢囉-.-“
好靠害就係對鞋無啦啦爛囉!!!!
(明明就係第2次著= =”)
晨咁早邊有鞋買呀=_=”
終於比我去到…但起驚唔識落小巴囉=.=”
搞到我又要問人,因差唔多夠鐘都費事搵!!!好彩比我問中個好人=_=!!
唔知就死喇=_=!

間野勁囧囉!!原來有門鐘…我完全睇唔到
之後個呀嬸無啦啦出嚟!!噴到我差d跌咗個電話=_=”
嘩..個校長真係…..(唔想講)要我笑著真係攞命= =”

最好笑係佢問我係咪color print!!!我答佢係啦
咁佢問返我要唔要影印一張…尼張比返我
shit!你都識講係color print啦….話明print又點可能係正本…
仲要我岩岩先講完我都冇正本又點比個正本你呀=_=”佢係度搞gap????

總之超攞命啦!!!!!!
最好唔好話我知你要請我呀!!!
我會唔知點推你囉=_=!!!!
講講下又多咗勁弘多野會做….大佬我讀電腦無啦啦要我睇細路
係咪痴咗呀!!
真係叫我唔好搵我囉….

  1. Leave a comment

Leave a Reply

