[口語mode]妖!

嚴格嚟講篇日記係我自己發洩用
邊有人跌電話,我會跌咗個電話蓋架
妖!勁白痴囉,個蓋配返都100蚊呀
喂我trade機都係得返700蚊,咁我不如買過部仲好啦
但又換機好麻煩囉,用咗咁耐就唔想換啦
(唔好成日以為我想換啦)
以前中學係因為我呀公成日鐘意換電話
搞到未分期完又要換,為咗唔個浪費個電話我先迫住要換
咪以為我成日換款好有米鐘意晒命啦,次次有野都搵我嚟搞好煩囉
喂都開到聲,唔理佢又唔得wor
諗返我係中學嘅用過激多個電話,仲要次次係我岩岩識用嘅時候又話要換囉
喂你唔煩我都火啦

今日冇啦啦又話我囉,你估我好想唔見架咩
雖然尼個款都唔係我鐘意
咁又點,你話買尼個咪尼個囉
唔鐘意咪又係買咗
問人有咩意見,咪搞gap啦-.-“
我有話過唔鐘意,次次都係你話事架啦
唉,希望我唔會比電話電死啦=]

  1. #1 by grape9590 on 07/05/2010 - 11:20 am

    我等緊你電死:?

Leave a Reply

