交功課(應該有100字啦)

馮sir說我們組沒有火XDDDDDDDDDDDDD喂!很正常吧
而且還說十次有十次
都見到我們都是四個人在一起XDDD
喂!所有Project都是一組,很難不在一起嘛XDDDDDDD
我們午餐是一起XDDDDDDDDDDDDDD
出街也是XDDDD
我們連講是非都是四個
超串XD但這個是是實
看到我們不是四個反而會覺得奇怪XD



沒有內戰但有外戰!!!!(shit!我決用口語)
其實返都屋企都冇咁嬲喇=_=”
不過同一個樽,我真係接受唔到囉(王祖藍mode)
(雖然你抄我地證咗我地有眼光啦)
(我可以咁諗嗎???=b)
喂!你星期3問我尼個係你個product
你星期5話:「吓,原來我同你地個樽係一樣囉!」
唔好再講大d!!星期3就知啦!扮咩呀

我地個樽決定咗好耐囉
好!你話冇見過!叫我點信呀
如果你真係話冇咁都算
咁大間city super咁都可以搵到同我地一樣!都幾勁wor
咁多選擇都可以搵到到2個其中仲要有一個同人同款
真係好叻叻wor!比10個讚你啦

喂透明label都唔識!勁呀
咁就唔好想做啦!你諗下好喇
上網搵教學有幾難(雖然我地冇030)
用透明紙print尼d sense都冇囉,係咪kai呀
喂!中南好貴架,你比得起我比唔起架
我中意好係70幾蚊有好多果d架
超想收多d風囉

好發洩完(死啦,好似好串咀)
(真係好唔符合我平時個style囉XD)

  1. Leave a comment

Leave a Reply

